Norwegian Reward fyller tio år

Norwegians lojalitetsprogram Norwegian Reward firade tidigare i månaden tioårsjubileum. Med 6,5 miljoner medlemmar är lojalitetsprogrammet störst i Norden. Norwegian Reward växer kraftigt och får över 4000 nya medlemmar varje dag.

–Vi har gått från att vara ett litet lojalitetsprogram för norska resenärer till ett internationellt program med lojala och engagerade medlemmar över hela världen, något vi är otroligt tacksamma för. Vi växer med 4000 nya medlemmar varje dag och ser det som en bekräftelse på att våra kunder uppskattar vår produkt, säger Brede Huser, chef för Norwegian Reward.

Medlemmar i Norwegian Reward samlar CashPoints när de reser med Norwegian och när de använder de tjänster som erbjuds av bolagets många samarbetspartners. Ihoptjänade CashPoints kan användas för att köpa flygbiljetter med Norwegian.

Norwegian Reward inför regelbundet nya fördelar och möjligheter för medlemmar att tjäna CashPoints. Det är de många medlemsfördelarna som har bidragit till den starka tillväxten.
I Sverige har programmet över 1,1 miljoner medlemmar. Norwegians expansion i Spanien, Storbritannien och USA har bidragit till en kraftig tillväxt av nya medlemmar i dessa marknader.
–Vi kommer att fortsätta expandera och introducera nya samarbetspartners så att våra medlemmar får ännu fler möjligheter att tjäna CashPoints som de kan använda för att betala flygbiljetter och andra Norwegianprodukter, fortsätter Brede Huser.

Tidigare i år fick Norwegian Reward två internationella utmärkelser av det prestigefulla Freddie Awards; «Flygbranschens bästa lojalitetsprogram i Europa/Afrika» och «Bästa kreditkort för lojalitetsprogram i Europa/Afrika».Det var över fem miljoner resenärer från hela världen som röstade fram Norwegian Reward.

Nyhetsarkiv

Senaste nyheter